Zodra het pakketje bij ons binnen is, kijken we het na om te zien of het aan onze retourvoorwaarden voldoet. Als alles in orde is, wordt het *aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terugbetaald. Zijn die vijf werkdagen voorbij en heb je het geld nog niet ontvangen? No worries! Neem even contact op met onze klantenservice en dan helpen de meiden je graag verder.
*LET OP: je krijgt het bedrag altijd terug op de manier waarop je het betaald hebt. Dus als je bijvoorbeeld met PayPal hebt betaald, komt het geld ook weer op je PayPal account terecht. En als je een kortingscode of cadeaukaart hebt gebruikt bij je bestelling, dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een persoonlijke code. Als je de gehele bestelling terugstuurt, krijg je ook de eventuele verzendkosten teruggestort op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Heb jij een item geshopt met stapelkorting? Houd er dan rekening mee dat bij retourneren de korting zal worden aangepast naar het aantal items dat je wel houdt.
Retourbeleid Stapelkorting
Heb je items geshopt met stapelkorting? Let dan goed op:
- 2 items besteld, 1 retour? Je stapelkorting vervalt en je betaalt de originele prijs voor het overgebleven item.
- 3 items besteld, 1 retour? Je korting verandert van 15% naar 10%.
- 3 items besteld, 2 retour? Je betaalt de originele prijs voor het overgebleven item.
Belangrijk om te weten: als jouw retourpakketje buiten de wettelijke termijnen valt, kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen en moet je opnieuw verzendkosten betalen om het terug te sturen. LET OP: Heb je 2 bestellingen laten samenvoegen? Zorg er dan voor dat je beide pakbonnen meestuurt. Anders kunnen we je retour niet verwerken! LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer beide bestellingen nog binnen de gestelde retourtermijn vallen. Wanneer de items uit de ene bestelling al over de retourtermijn heen zijn, mogen deze niet meer geretourneerd worden. Ook niet met items welke nog wel binnen de retourtermijn zijn.
Hoewel de kosten voor het retourneren van je pakketje voor eigen rekening zijn, is het retourneren van je pakketje super eenvoudig is. De retourkosten verschillen per vervoerder. Retourneren kan via verschillende vervoerders en deze mag jij zelf kiezen. Hoe fijn! Als je benieuwd bent waarom we deze kosten in rekening brengen, kun je ook een kijkje nemen op onze blog. We leggen het graag aan je uit. Voor het gemak hebben we hier al aantal vervoerders op een rijtje gezet, waar je het pakketje kan laten verzenden.
Vanuit Nederland kan je kiezen uit o.a.:
DHL
POST.NL
DPD
UPS
Van België naar Nederland kan je kiezen uit o.a.:
DHL
POST.BE
BPOST
DPD
UPS
Na ontvangst van je pakketje heb je 28 dagen de tijd om het retour te sturen ( herroepingsrecht )
LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:
- Het artikel is gewassen en/of gedragen
- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd
- Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om
- Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen
- Het een artikel betreft van onze haarproducten of oorbellen, om hygienische redenen
LET OP! Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.
Heb je een vraag of een klacht over je bestelling? Dan kijken de meiden van de aftersales graag met je mee! Je kunt contact met ons opnemen via:
Mail: aftersales@sweetjewellery.nl
Telefoon: 0180-453835
Helaas is het bij ons niet mogelijk om direct te ruilen. Door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Bij elk Sweet item geven wij een maatadvies en zetten wij de afmetingen neer. Deze vind je in de productomschrijving onder het kopje: maatvoering. Het kan natuurlijk gebeuren dat de maat van het bestelde item toch niet helemaal goed is! Of dat je toch liever dat andere kleurtje had wilt bestellen, omdat die toch nét wat mooier zal staan!
Het ruilen van jouw bestelling is eigenlijk hetzelfde als het retourneren van het door jou bestelde Sweet item en er een nieuw Sweet item voor in de plaats bestellen. Het andere item kun je natuurlijk direct via de website bestellen! Bestel dit Sweet item dan snel! Want helaas kunnen wij door onze snel wisselende collecties jouw bestelling niet omzetten! Sorry!
Uiteraard kun je altijd met jouw vragen terecht bij de meiden van de klantenservice! Zij staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
aftersales@sweetjewellery.nl
Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste Sweet kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Wil je alsjeblieft een mailtje sturen naar de afdeling aftersales? Dan gaan de meiden op zoek naar een oplossing! Je kan het beste mailen naar: aftersales@sweetjewellery.nl met een foto van het beschadigde item en je ordernummer, met als onderwerp klacht.*
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Jouw klacht
- Je ordernummer
- Een foto van het item/de klacht
We doen ons uiterste best om je klacht binnen drie werkdagen te beantwoorden en registreren jouw bericht onder een uniek nummer in ons systeem. Wacht even op onze reactie voordat je opnieuw contact opneemt via een ander kanaal, want dan kunnen we je sneller helpen.
*LET OP: klachten en/of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij onze klantenservice én zonder enige correspondentie naar het retouradres worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen
Je kunt jouw pakketje retour zenden naar / Sie können Ihr Paket zurücksenden nach:
Sweet Jewellery
Ringdijk 402
2983 GS Ridderkerk