Zodra het pakketje bij ons binnen is, kijken we het na om te zien of het aan onze retourvoorwaarden voldoet. Als alles in orde is, wordt het *aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terugbetaald. Zijn die vijf werkdagen voorbij en heb je het geld nog niet ontvangen? No worries! Neem even contact op met onze klantenservice en dan helpen de meiden je graag verder.
*LET OP: je krijgt het bedrag altijd terug op de manier waarop je het betaald hebt. Dus als je bijvoorbeeld met PayPal hebt betaald, komt het geld ook weer op je PayPal account terecht. En als je een kortingscode of cadeaukaart hebt gebruikt bij je bestelling, dan krijg je het bedrag terug in de vorm van een persoonlijke code. Als je de gehele bestelling terugstuurt, krijg je ook de eventuele verzendkosten teruggestort op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Heb jij een item geshopt met stapelkorting? Houd er dan rekening mee dat bij retourneren de korting zal worden aangepast naar het aantal items dat je wel houdt.
Belangrijk om te weten: als jouw retourpakketje buiten de wettelijke termijnen valt, kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen en moet je opnieuw verzendkosten betalen om het terug te sturen.
Vanuit Nederland kan je kiezen uit o.a.:
DHL
POST.NL
DPD
UPS
Van België naar Nederland kan je kiezen uit o.a.:
DHL
POST.BE
BPOST
DPD
UPS
Na ontvangst van je pakketje heb je 28 dagen de tijd om het retour te sturen ( herroepingsrecht )
LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:
- Het artikel is gewassen en/of gedragen
- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd
- Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om
- Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen
- Het een artikel betreft van onze haarproducten of oorbellen, om hygienische redenen
- Artikelen uit de Sample Sale
LET OP! Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.
Het ruilen van jouw bestelling is eigenlijk hetzelfde als het retourneren van het door jou bestelde Sweet item en er een nieuw Sweet item voor in de plaats bestellen. Het andere item kun je natuurlijk direct via de website bestellen! Bestel dit Sweet item dan snel! Want helaas kunnen wij door onze snel wisselende collecties jouw bestelling niet omzetten! Sorry!
Uiteraard kun je altijd met jouw vragen terecht bij de meiden van de klantenservice! Zij staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
aftersales@sweetjewellery.nl
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Jouw klacht
- Je ordernummer
- Een foto van het item/de klacht
We doen ons uiterste best om je klacht binnen drie werkdagen te beantwoorden en registreren jouw bericht onder een uniek nummer in ons systeem. Wacht even op onze reactie voordat je opnieuw contact opneemt via een ander kanaal, want dan kunnen we je sneller helpen.
*LET OP: klachten en/of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij onze klantenservice én zonder enige correspondentie naar het retouradres worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen
BaşarıBet’teki mobil uyumlu platform, kullanıcıların istedikleri yerden rahatça bahis yapmalarına olanak tanır.
Na MostBet można korzystać z szerokiego wyboru metod płatności, co ułatwia transakcje finansowe.
استفد من العروض الخاصة على 1xbet وابدأ اللعب اليوم.
В Kent casino вас ждут эксклюзивные бонусы и акции для новых игроков.
Players can log in to glory casino anytime to enjoy exciting games and exclusive promotions.