Retourneren & Klachten

Retourneren vanuit Nederland en Belgie

Hoe zeer wij ook ons best doen, er kan natuurlijk altijd een item zijn dat niet helemaal naar wens is. 

Daarom is het bij ons mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, je item naar ons retour te zenden.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?

JA! Retourneren via ons retourlabel van de DHL kost €5.25! Uiteraard staat het vrij om via een andere verzendpartij aan ons te retourneren. Mocht je ervoor kiezen om jouw pakketje via een andere verzendpartij te retourneren, mag je jouw bestelbevestiging (welke je op het moment van bestellen hebt ontvangen) uitprinten en in jouw pakketje doen. Zonder gegevens kunnen we jouw retour niet verwerken. Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je item naar ons terug te sturen. Lukt dit niet? Zorg er dan voor dat jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling per mail bij ons is aangemeld. Dan heb je daarna namelijk nog 14 dagen de tijd om je item terug te sturen. Ons emailadres is: klantenservice@sweetjewellery.nl

Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?

 

Meld je retour aan via onderstaande link, print het label uit en breng je pakje naar de DHL! Ons retourlabel is van DHL en het pakketje dient bij een officieël DHL punt ingeleverd te worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items. Vraag dus altijd om een bewijs (track & trace code). 

Hoe maak ik een retourlabel aan?

Maak hier je retourlabel aan en volg de stappen. 

Kan ik mijn pakketje ook zonder DHL opsturen?

Jazeker! 

LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:

- Het artikel is gewassen en/of gedragen

- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd

- Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om

- Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen

LET OP! Pakketten die na de wettelijke retourperiode bij ons worden bezorgd, worden niet meer verwerkt. 

 

Retour zenden vanuit Duitsland / Senden Sie die Rücksendung aus Deutschland                           

Je kunt jouw pakketje retour zenden naar / Sie können Ihr Paket zurücksenden nach :

Sweet Jewellery
Veerplaat 17
3313 LJ Dordrecht

Het online aanmaken van een retourlabel is helaas nog niet mogelijk. / Die Online-Erstellung eines Retourenlabels ist leider noch nicht möglich

Het retourneren vanuit Duitsland is voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden worden dus niet vergoed. 

 

Klachten / Garantie

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail.*  Op klantenservice@sweetjewellery.nl met als onderwerp klacht.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

- Jouw klacht,

- Je ordernummer

- Een foto van het item/de klacht 

Onze klantenservice zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Heb je de klacht aangemeld bij de klantenservice? Dan kun je jouw pakket versturen naar het volgende adres:

Sweet Jewellery

Het Tasveld 23

3342 GT Hendrik Ido Ambacht

 

Let op*: klachten en of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij onze klantenservice worden niet in behandeling genomen!