Retourneren & Klachten

Is het item wat je ontvangen hebt niet naar je zin? Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je jouw bestelling naar ons retourneren. Let op! De pakbon moet meegezonden worden met je retour, zonder pakbon kunnen wij niet achterhalen van wie het pakketje is. Het retourneren van je pakketje is op eigen kosten en het verzenden naar een DHL parcel shop is niet mogelijk.

Retourzendingen worden niet geaccepteerd indien:

- Het artikel is gewassen en/of gedragen
- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd
- Het artikel beschadigd is
- Het artikel te laat bij ons binnen is gekomen

Retourneren binnen Nederland

Maak gemakkelijk en snel een retourlabel aan via onderstaande link! 

Je kunt jouw pakketje retourneren naar:

Sweet Jewellery
Bamendaweg 18
3319 GS Dordrecht

Maak hier je retourlabel aan voor € 4,95.

Retourneren vanuit België

Retourneren vanuit België kan soms vrij duur zijn. Om dit te voorkomen hebben wij een retouradres in België aangemaakt.

Je kunt jouw pakketje retourneren naar:

QLS - Sweet Jewellery
Noorderlaan 395
2099 Antwerpen X

Het is belangrijk dat dit adres EXACT zo wordt gebruikt om vertragingen en vermissingen te voorkomen. 

Het online aanmaken van een retourlabel is helaas nog niet mogelijk.

Retourneren vanuit Duitsland

Je kunt jouw pakketje retourneren naar:

Sweet Jewellery
Bamendaweg 18
3319 GS Dordrecht

Klachten

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? Neem dan contact op met onze klantenservice per mail. Vermeld hierbij de volgende gegevens: jouw klacht, ordernummer en een foto van het item. Onze klantenservice zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Heb je de klacht aangemeld bij de klantenservice? Dan kun je jouw pakket versturen naar het volgende adres inclusief pakbon:

Sweet Jewellery
Stationsweg 102
3311 JW Dordrecht

Let op*: klachten die niet zijn aangemeld bij onze klantenservice kunnen niet in behandeling worden genomen.