PRE-ORDERS & Orders Samenvoegen

Bijna alle items op onze website shop je als PRE-ORDER. Maar, wat is nu een PRE-ORDER?
De items op onze website hebben bijna altijd een onbeperkte voorraad, maar dit is afhankelijk van hoeveel stof er nog beschikbaar is. Mocht er nog een ‘beperkt’ aantal kilometers stof beschikbaar zijn, dan heeft een item wel een bepaalde voorraad en kan deze wellicht al eerder uitverkocht zijn. En dus helaas ook niet meer aangevuld worden.

Wanneer een nieuwe collectie online komt, kun je jouw favoriete item(s) lekker shoppen. Een nieuwe collectie blijft in principe 2 dagen online staan. Na deze 2 dagen, geven wij de bestelling door aan de leverancier en worden de items, uit die collectie, voor ons geproduceerd.

Bij de items zetten wij ook altijd een PRE-ORDER datum. Deze datum wordt door de leverancier aan ons doorgegeven, wanneer zij verwachten aan ons te leveren. De aangegeven datum kan altijd 1 a 2 dagen afwijken i.v.m. het transport. Zodra de items bij ons zijn binnengekomen, wordt jouw pakketje zo snel als mogelijk verzonden.

Door onze snel wisselende collecties, komen er 3x per week nieuwe items online, waardoor je wellicht in een volgende collectie óók weer iets leuks ziet.

We begrijpen dat het vervelend is om bij iedere bestelling weer verzendkosten te moeten betalen. Daarom hebben we hier iets op bedacht. Je kunt 2 bestellingen, met daarin een PRE-ORDER item, laten samenvoegen.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Je kunt de door jou gewilde PRE-ORDER items via de website bestellen. Na het plaatsen van de tweede bestelling, kun je een mailtje sturen naar de klantenservice o.v.v. ‘orders samenvoegen’. De meiden daar zullen dit dan verder afhandelen en je een kortingscode aanbieden voor de (eventueel) teveel betaalde verzendkosten.

LET OP! De PRE-ORDER data van de door jou bestelde items mogen niet langer dan 7 dagen uit elkaar liggen en jouw pakketje wordt pas verzonden, nadat alle items bij ons binnen zijn gekomen!