F.A.Q,

F.A.Q.

Hoi! Heb jij een vraag? Kijk dan of  het antwoord op jouw vraag hieronder misschien al staat!

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt onze klantenservice bereiken via de mail, website chat, Facebook messenger en Whatsapp. Wij doen ons uiterste best om jouw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Jouw bericht wordt onder een uniek toegewezen nummer geregistreerd in ons systeem. Wij werken van oud naar nieuw, waardoor je altijd reactie ontvangt op jouw bericht. Gelieve niet via al onze beschikbare kanalen meerdere berichten verzenden. Ook kun je ons telefonisch bereiken binnen de aangegeven openingstijden.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Wanneer jij jouw bestelling vóór 23.30 uur plaatst, wordt je pakketje diezelfde avond nog verzonden!* DHL doet er alles aan om het pakketje de volgende dag bij jou te bezorgen.
*m.u.v. pre-order items.

Wat is een PRE-ORDER?

Een pre-order item houdt in dat wij het item hebben besteld bij onze leverancier in een bepaalde hoeveelheid. Deze hoeveelheid wordt online gezet met de pre-order datum erbij. Deze datum geeft aan wanneer wij het item van onze leverancier binnen krijgen. Wanneer het item bij ons binnen is, wordt jouw pakketje zo snel mogelijk verzonden.

Wat is de status van mijn pakketje?

De status van jouw pakketje kun je in jouw account en via de track en trace code nakijken. De track en trace code ontvang jij zodra je pakketje bij ons het magazijn uit is en overhandigd is aan DHL.

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?

Ja, het retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten. Via onderstaande link lees je alle informatie over het retourneren van je pakketje. In onze blog lees je waarom je moet betalen voor jouw retour.
https://www.sweetjewellery.nl/ruilen-retourneren-en-klachten

Kan ik verschillende bestellingen onder één retourlabel retourneren?

Nee, dit is wegens diverse administratieve redenen helaas niet mogelijk. Hier kunnen wij ook geen uitzonderingen op maken. Je dient per bestelling een bijbehorend retourlabel aan te maken en de pakketjes apart van elkaar te verzenden. Doe je dit niet, gaat het mis in ons magazijn en zal jouw pakketje niet juist verwerkt worden.

Kunnen mijn bestellingen samengevoegd worden?

Nee, helaas kunnen we geen bestellingen samen voegen. Hier zijn diverse administratieve redenen voor. Mocht je een item willen toevoegen aan jouw bestelling, kun je contact met onze klantenservice opnemen! Dan gaan wij ons uiterste best voor jou doen!

Kan ik mijn bestelde item nog omwisselen voor een ander item?

Nee, door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Uiteraard kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, omdat je bijvoorbeeld een pre-order item hebt besteld en mocht het gewenste item nog op voorraad zijn, gaan we ons best doen om de items nog voor jou om te wisselen. Ditzelfde geldt voor het omwisselen van de maat van het item.

Kan ik mijn pakketje ook retourneren zonder het retourlabel?

Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je dit toch doen, wordt jouw pakketje mogelijk niet juist verwerkt en zal het langer duren voordat wij jouw retour hebben verwerkt.

Hoe verloopt de verwerking van mijn retourpakketje?

Wanneer jij jouw pakketje hebt opgestuurd naar ons magazijn, krijg je binnen 5 dagen na ontvangst per mail een bevestiging. Je kunt de status van je retourpakketje ook d.m.v. een track en trace code in de gaten houden.
Mocht je via de track en trace code kunnen zien dat je pakketje is aangekomen en na 5 dagen nog niet verwerkt, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen met jou meekijken en een onderzoek opstarten. Wij hanteren een wachttijd van 48 uur voor het onderzoek, daarna zullen wij jou een resultaat geven.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.

Mijn maat is niet meer beschikbaar, wat nu?

Wanneer de gewenste maat niet meer bij het item staat, of je deze niet kunt toevoegen aan jouw winkelmandje, is de maat helaas uitverkocht. We doen ons uiterste best om de maatjes aan te vullen, maar we weten nooit zeker of dit altijd gaat lukken. Daarom adviseren wij om onze social media kanalen goed in de gaten te houden voor eventuele aanvullingen!

Oh nee! Het item is uitverkocht en wordt niet meer aangevuld, wat nu?

Je mag in dit geval onze klantenservice even een berichtje sturen! In dit bericht mag je de onderstaande informatie vermelden:
- het gewenste item (het liefst de naam van het item of een foto)
- de gewenste maat
- de gewenste kleur

Dan zullen wij jou binnen 10 werkdagen laten weten of we het item nog speciaal voor jou kunnen bemachtigen!