F.A.Q,

Veelgestelde vragen

Hoi! Heb jij een vraag? Kijk dan of het antwoord op jouw vraag hieronder misschien al staat.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt onze klantenservice bereiken via de mail, Telefoon, Facebook messenger en Instagram . Wij doen ons uiterste best om jouw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Jouw bericht wordt onder een uniek toegewezen nummer geregistreerd in ons systeem. Wij werken van oud naar nieuw, waardoor je altijd reactie ontvangt op jouw bericht. Gelieve niet via al onze beschikbare kanalen meerdere berichten verzenden. Ook kun je ons telefonisch bereiken binnen de aangegeven openingstijden.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Door de maatregelen rondom het Corona virus, zijn er op dit moment minder sweeties in ons magazijn aanwezig. Natuurlijk doen zij hun uiterste best om jouw pakketje zo snel als mogelijk in te pakken en te verzenden! Heb je een PRE-ORDER besteld? Dan proberen wij jouw pakketje zo snel als mogelijk te versturen, zodra wij het item binnen hebben.* DHL doet er alles aan om het pakketje de volgende dag bij jou te bezorgen.
*je kunt de PRE-ORDER datum terugvinden in je orderbevestiging, achter de naam van het item.

Wat is een PRE-ORDER?

Een pre-order item houdt in dat wij het item hebben besteld bij onze leverancier in een bepaalde hoeveelheid. Deze hoeveelheid wordt online gezet met de pre-order datum erbij. Deze datum geeft aan wanneer wij het item van onze leverancier binnen krijgen. Wanneer het item bij ons binnen is, wordt jouw pakketje zo snel mogelijk verzonden.

Kan ik meerdere bestellingen samenvoegen?
Ja zeker! Wanneer je meerdere bestellingen met daarin een PRE-ORDER hebt geplaatst, kun je de ordernummers van jouw bestellingen mailen naar klantenservice@sweetjewellery.nl. De meiden daar zullen dit verder afhandelen en je een kortingscode aanbieden voor de (eventueel) teveel betaalde verzendkosten. Let op! de PRE-ORDER data mogen niet langer dan 7 dagen uit elkaar liggen & jouw pakketje wordt pas verzonden, nadat alle items bij ons binnen zijn gekomen. 

Wat is de status van mijn pakketje?

De status van jouw pakketje kun je in jouw account en via de track en trace code nakijken. De track en trace code ontvang jij zodra je pakketje bij ons het magazijn uit is en overhandigd is aan DHL.

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?

Ja, het retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten. Via onderstaande link lees je alle informatie over het retourneren van je pakketje. In onze blog lees je waarom je moet betalen voor jouw retour.
https://www.sweetjewellery.nl/ruilen-retourneren-en-klachten

Kan ik mijn bestelde item nog omwisselen voor een ander item?

Nee, door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Uiteraard kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, omdat je bijvoorbeeld een pre-order item hebt besteld en mocht het gewenste item nog op voorraad zijn, gaan we ons best doen om de items nog voor jou om te wisselen. Ditzelfde geldt voor het omwisselen van de maat van het item.

Kan ik mijn pakketje ook retourneren zonder het retourlabel?

Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je dit toch doen, wordt jouw pakketje mogelijk niet juist verwerkt en zal het langer duren voordat wij jouw retour hebben verwerkt.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn retourpakketje ook bij jullie afgeven?
Nee, helaas is dit door de gestelde maatregelen rondom het Corona virus niet mogelijk.

Hoe verloopt de verwerking van mijn retourpakketje?

Wanneer jij jouw pakketje hebt opgestuurd naar ons magazijn, krijg je binnen 5 dagen na ontvangst per mail een bevestiging. Wanneer je deze mail ontvangen hebt, wordt het bedrag binnen 14 dagen geretourneerd op het bij ons bekende rekeningnummer. Je kunt de status van je retourpakketje ook d.m.v. een track en trace code in de gaten houden.
Mocht je via de track en trace code kunnen zien dat je pakketje is aangekomen en na 5 dagen nog niet verwerkt, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zullen met jou meekijken en een onderzoek opstarten. Wij hanteren een wachttijd van 48 uur voor het onderzoek, daarna zullen wij jou een resultaat geven.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.

Mijn maat is niet meer beschikbaar, wat nu?

Wanneer de gewenste maat niet meer bij het item staat, of je deze niet kunt toevoegen aan jouw winkelmandje, is de maat helaas uitverkocht. We doen ons uiterste best om de maatjes aan te vullen, maar we weten nooit zeker of dit altijd gaat lukken. Daarom adviseren wij om onze social media kanalen goed in de gaten te houden voor eventuele aanvullingen!