Bestelling

Bestellingen in Nederland kun je betalen met iDeal. Woon je in België? Dan kun je jouw bestelling betalen met Bancontact. Is je bestelling mislukt? Probeer dan nogmaals te bestellen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Als je een item in de webshop gevonden hebt, selecteer je de maat en klik je op toevoegen. Wanneer je uitgeshopt bent, rond je de bestelling af door naar je winkelwagen te gaan en op ‘doorgaan met bestellen’ te klikken. Bij de volgende stap log je in met je account of ga je verder als gast. De volgende stap is ‘Verzending’. Heb je een account? Controleer dan je adresgegevens. Doe je een bestelling als gast? Vul dan je adresgegevens. Bij de laatste stap ‘betaling’ maak je een keuze in de betaalmethode. Bestellingen in Nederland kun je betalen met iDeal. Woon je in België? Dan kun je jouw bestelling betalen met Bancontact.

Jouw bestelling wordt verzonden met DHL.

Heb je besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat deze bevestiging in jouw spambox terecht is gekomen.

De server van de website is beveiligd, wij gaan zorgvuldig met je gegevens om.

Omdat wij willen dat jouw pakketje snel in huis is, voor 21.00 uur besteld = op werkdagen dezelfde dag nog verzonden, is het niet mogelijk om een bestelling nog te veranderen of te annuleren. Waarschijnlijk is je pakketje dan al naar je onderweg!